ŞILE Hava Durumu

Özgür KABADAYI

ŞİLE BELEDİYE BAŞKANI
Teşekkürler Şile!

Bu zafer, sadece bizim değil, aynı zamanda tüm Şile halkının da zaferi. Her bir oy, değişime olan ihtiyacı, özgürlük ve demokrasiye olan inancı temsil ediyor. Artık, bizim için çok çalışma vakti, Şile için tam yol ileri!
Özgür KABADAYI

Güncel ihale bulunmamaktadır.

İhale Arşivi için tıklayınız

Aylin Deniz DEMİRTAŞ

Halkla İlişkiler Müdürü- Aylin Deniz DEMİRTAŞ
Aylin Deniz DEMİRTAŞ
İLETİŞİM BİLGİLERİ
4447453 - Dahili: 225
Şile

ÖZGEÇMİŞ

1981 yılında Üsküdar’da doğdu. Anne ve Baba tarafından Şile Bozgoca ve Ağvalıdır. İlk, orta ve üniversite eğitimini İstanbul da tamamladı. 2001’de İstanbul Üniversitesi Kontrol ve Otomasyon Sistemleri Teknolojisini, 2015’te Anadolu Üniversitesinde İşletme lisansını, 2023’te İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Bölümünde ikinci lisans eğitimini tamamladı. 

Üniversite yıllarında MİCROSOFT İletişim departmanında yarı zamanlı olarak, 2001 yılında mezun olduktan sonra (2002 -2008) Teknoloji Ürün Şirketlerinde Halkla İlişkiler ve Teknik Destek departmanlarında görev aldı.
 
(2008-2019) yılları arasında Şile Belediyesi Özel Kalem Müdürlüğü'nde görev yaptı. Ardından İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü'nde Şef (2019-2023), 2024 yılı Nisan ayı itibariyle de Halkla İlişkiler Müdürlüğü'nde müdür olarak görevini sürdürmektedir. Evli ve bir kız çocuğu annesidir. 

Kariyer Eğitimi ve Sertifika programları: 

•    657 sayılı Devlet Memurları Kanunları Mevzuat Eğitimi, 
•    Memur Disiplin Yönetmeliği Eğitimi, 
•    SGK Mevzuat ve HİTAP Eğitimi, 
•    İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi, 
•    Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Mevzuat Eğitimi, 
•    AB Hibe Fonlarına Yönelik Proje Döngüsü Yönetimi, 
•    Yönetici Yetiştirme Programı, 
•    Etkili Yönetim Becerileri Eğitimi, 
•    Profesyonel Sunum Becerileri Eğitimi, 
•    Etkili İletişim Beden Dili ve Hitabet Eğitimi, 
•    Kurumsal temsil ve Protokol Yönetimi Eğitimi 

 

YÖNETMELİKLER VE HİZMET STANDARTLARI

HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ GÖREVLER VE SORUMLULUKLAR

Şile Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü; Belediye hizmetlerinden yararlanan kişi ve kuruluşlar ile belediye müdürlükleri arasında iletişim köprüsü görevini üstlenmektedir. Halkla ilişkiler uygulamaları sayesinde yönetim, vatandaşların beklenti ve taleplerini öğrenerek karşılayabilmekte; bunun yanı sıra vatandaşın kamu hizmet ve uygulamalar ile ilgili bilgilenmelerini sağlamaktadır. 

Çağrı Merkezi

Çağrı Merkezi kapsamında yürütülecek görevler şunlardır:
•    Çağrı Merkezimize (444 74 53) gelen çağrıları, çağrı cevaplama kriterlerine uygun bir şekilde cevaplamak,
•    Vatandaşlarımızın talep ve şikâyetlerini sisteme kaydetmek, işlem başlatmak veya daha önce yapmış olduğu başvuruları ile ilgili bilgi vermek,
•    Belediye hizmetleri hakkında vatandaşı bilgilendirmek, 
•    Vatandaşları; ilgili müdürlüğe yönlendirme işlemlerini yapmak,
•    Davet ve organizasyonlarda toplu aramaları yapmak,
•    Sistemlerimizde kayıtlı olan vatandaşlarımızın doğum günü kutlama aramalarını yapmaktır.
Beyaz Masa (İletişim Merkezi)
Beyaz Masa (İletişim Merkezi) kapsamında yürütülecek görevler şunlardır:
•    Beyaz Masa’ya (İletişim Merkezi - 444 74 53) gelen vatandaşların talep, istek, öneri ve şikâyetlerini belediye tarafından kullanılan yazılım üzerinden, konu itibariyle ilgilisi olan müdürlüklere iş olarak yönlendirilmesi ve tüm süreçlerin kayıt altına alınmasını sağlamak,
•    Önceden müdürlükler tarafından belirlenmiş ve ölçülebilir kriterler çerçevesinde iş/süre kapsamında bildirimleri sonuçlandırmak,
•    Sonuçlanan başvuruları telefonla, e-posta ve sms yoluyla; veya başvurunun alındığı kaynaktan vatandaşa geri dönüşlerini yapmak,
•    Sistemde kayıtlı olmayan vatandaşlarımızın isim ve iletişim bilgilerini KVKK kapsamında, Çağrı Merkezi sisteminin rehberine kaydetmek,
•    İletişim Merkezine gelen başvurular ile ilgili anlık, aylık ve yıllık; ya da Müdürlük hedefleri bazında, idareye istatistiki veri sağlamak ve raporlar hazırlamak,
•    Vatandaş başvurularını ve müdürlüklerin taleplere vermiş oldukları cevapları takip ederek, kronik hale gelmeye başlamış sorunlar ya da kamuoyunun yoğun tepkisini çeken bazı faaliyetler/hizmetler hakkında, idarenin dikkatine sunulmak üzere, raporlar hazırlamak,

CİMER

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) , Müdürlük bünyesinde CİMER yetkilisi görevlendirerek; CİMER’ den gelen şikayetleri ilgili müdürlüklere yönlendirilmesi ve süresi içerisinde sonuçlandırılması, takibi, kontrolü ve koordinasyonunu sağlamak


HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ İLETİŞİM
ÇAĞRI MERKEZİ: 444 74 53
E-POSTA: beyazmasa@sile.bel.tr
ADRES: Hacı Kasım Mah. Üsküdar Cad. No:25 34980 Şile/İSTANBUL
 

Onay kodu gönderirken problem oldu. Daha sonra tekrar deneyin.
Sorry, we have a problem while sending e-mail. Please try later.
Lütfen, size gönderilen onay kodunu giriniz.
Please, enter code we send you.
Lütfen en az bir bildirim türü seçin.
Please select at least one notification channel.
Bu bilgilerle kayıtlı bir e-bülten üyeliği mevcut, lütfen başka bir taneyle deneyin.
This email address already registered. Please, try other e-mail adress.
Lütfen gerekli bilgileri giriniz.
Please enter mandatory fields.
Lütfen gerekli alanları doldurunuz. Please fill al required values.
İşleminiz başarıyla gerçekleşti, teşekkürler.
Thank you, your your process is done.
Onay kodunu yanlış girdiniz. Please enter right code that we send you.